25 iulie 2008

o zi permanenta de stat in casa .

Ehh .. la cererea dumneavoastră am pus mai multe categorii şi am şi foarte multe idei de viitor, însă momentan nu prea pot face treabă deoarece mă deranjează gâtul, mai exact de ieri dimineaţă am o durere foarte mare . Beau ceaiuri iau pastile însă nu a trecut, în viitorul apropiat el va trece şi aştept să propuneţi subiecte noi ;)
se termină luna iulie peste câteva zile şi vine ziua cuiva, trebuie să merg zilele acestea pentru a cumpăra un cadou ..oare ce cadou ? :-s
Astăzi peste 2ore am programat un interviu la care cu siguranţă voi lipsi din cauza dureri de gât dar nu este mare chestie .. pe viitor există şi alte interviuri .
Ziua de astăzi va fi una foarte liniştită stând în casă şi învăţând pentru carnet sau uitându-mă la filme .

Un comentariu:

Anonim spunea...

mai degraba uitandute la filme :))